»Takšna 'nemogoča razstava' lahko obstaja le na virtualni ravni in tako v popolnosti zaobjame koncept spletnih razstav.«
»Naslavljanje posameznih umetniških del ali njihovih sekvenc je praviloma retrospektivno dejanje, ki ne more ničesar dodati likovni stvaritvi.«
»Razstava je že razprodana, prodali smo za več kot milijon funtov umetniških del.«
»Vsako izmed umetniških del na razstavi na lasten način prestopa vsakdanje norme, pa naj gre za verske podobe, bolezen, politiko, kapitalizem, svet umetnosti, neoliberalizem, način življenja ali razumevanje lastne identitete.«
»Mozaik je postal del mene – postal je moj jezik. Mozaični koščki, tesere, so postali črke moje abecede, mozaične linije stavki, ki so se vili drug za drugim. Začeli so sestavljati prozo in poezijo – moja umetniška dela.«
»Čar njegovih del je v pristnosti in v tem, da se ne pretvarja, temveč slika to, kar je doživel, in slika tako, kot zna.«
»Ni bilo lahko iz tako obsežne in raznolike zbirke izbrati umetniških del. Zame je bilo predvsem pomembno, da obiskovalcem ponudim rdečo nit, ki jih bo vodila in ki dejansko obstaja le v kronološkem smislu.«
»Galerijski obiskovalec ni več le pasiven opazovalec; postane aktivni udeleženec v virtualni pokrajini, ki jo je umetnica ustvarila. Vsak njegov korak ali dejanje pušča sledi, ki trajno vplivajo na to pokrajino.«
»Zaželel sem si, da bi bilo na voljo več takšnih ogledov prek spleta, boljše kakovosti in z več podatki, če bi si obiskovalec zaželel globljega doživetja. To se namreč redko zgodi, vendar sem hvaležen, kadar se.«
»Pomemben del tega je dialektika med nastajanjem – materializacijo in izginjanjem – dematerializacijo predmeta ali prizora, in ne toliko njegova končna, statična uprizoritev. Skratka: proces abstrahiranja snovnosti in njegova hrbtna plat, tj. proces formalizacije in konkretizacije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju